OK
mohitgostar

میز اداری مدرن

میز اداری مدرن در طراحی دکوراسیون اداری یکی از الزامات است،استفاده از مبلمان اداری مدرن (میز اداری مدرن) وبروز به طور حتم تاثیر بسیار مبثتی در نظر مشتریان و مراجعه کنندگان دارد. میز اداری مدرن(مبلمان اداری مدرن) یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده در مجموعه مبلمان اداری است. اهمیت این موضوع باعث شده که بیشترین توجه را در زمینه تجهیز مبلمان اداری مدرن داشته باشد و داشتن میز اداری مدرن لازم و ضروری است. عوامل مهم و تاثیر گذار در خرید میز اداری مدرن(مبلمان اداری مدرن) *دقت در ساختار تشکیل دهنده میز *داشتن وزن کم و راحتتر شدن حمل و جابجایی *داشتن قطعات مجزا از هم و طراحیDIYکه با کمتر شدن حجم بسته بندی باعث کمتر شدن هزینه های احتمالی در جابجایی میشود. *داشتن ظاهری شیک ودر عین حال ساده و کاربردی که فضای کار را زیبا و دلنشین میکند *طراحی با رعایت اصول ارگونومی که در صورت استفاده در ساعات طولانی از خستگی ناشی از کار زیاد بکاهد *ابعاد مناسب باتوجه به فضایی که در آن قار میگیرید

تفاوت میزهای قدیمی با میز اداری مدرن

با توجه به این موضوع که فضاهای مورد استفاده امروزی نسبت به سالهای قبل از بعد مساحتی کوچکتر هستند و با توجه به الکترونیکی و آنلاین شدن فعالیتها بیشتر کارمندان در دفتر کار متمرکز هستند،نیاز به داشتنن مبلمان اداری مدرن بیشتر از قبل احساس میشود.

به طور مثال استفاده از میز کار گروهی مدرن که فضای کمتری را نسبت به میز های قدیمی اشغال میکند و نزدیک بودن کارمندان به یکدیگرباعث افزایش حس مشارکت در کارها است،ولی در میزهای قدیمی با توجه به حجیم بودن آنها و قرار داشتن با فاصله از یکدیگر،هم باعث کمرنگ تر شدن حس مشارکت میشود و هم اینکه دست طراح در دیزاین و چینش نسبت به میزهای مدرن باز نیست و هچنین در مبلمان اداری مدرن از رنگهای روشن و شادتری استفاده میشود که حس نشاط را در کارمندان ایجاد میکند . و عوامل بسیار زیادی که در زمان خرید مشاوران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

انواع میز اداری مدرن

میز مدیریت

در راس میزهای اداری مدرن میز مدیریت قرار دارد حافظ شان وشخصیت مدیر است. در انتخاب میز مدیریت باید به عواملی از قبیل رنگ،طرح و ابعاد دقت بیشتری شود،امروزه اعتماد مهمترین چیزیست که یک مشتری نیاز دارد که داشتن یک میز مدیریت مدرن جلوه ای از ویترین خدمات شما و بیانگر کیفیت خوب و مطلوب است بدون هیچ توضیح و توجیهی

میزجلسه

به طور حتم میز جلسه بعد از میز مدیریت،در اولویت بندی میزهای اداری مدرن قرار دارد،افرادی که در جلسات تشکیل شده در یک ارگان دولتی ویا خصوصی شرکت دارند عموما مدیران و افراد عالی رتبه یک مجموعه هستند ،میزی که برای این منظور تهیه میشود باید طراحی مطابق با اصول ارگونومی داشته باشد و در خور جلسات مهم باشد، در نتیجه میتوان گفت میز جلسه مدرن بهترین انتخاب برای این امر است.

میز کارمندی

در عصر جدید ارتباطات با توجه به شرایطی که در این چند سال اخیر با آن مواجه بوده ایم میتوان گفت ارتباطات غیر حضوری به اجبار جایگزین ارتباطات حضوری شده است ،از این جهت استفاده از کامپیوتربرای هر کارمند امری لازم و ضروری است و افراد زمان بیشتری را از روز پشت میز سپری میکنند،در نتیجه میز کارمندی که خریداری میشود باید الزاما دارای تمام ویژگیهای یک میز استاندارد را داشته باشد تا با کاستن خستگی ناشی از کار در ساعات طولانی وایجاد نشاط با رنگهای روشن و شاد استفاده شده در متریال تشکیل دهنده آن شما را در پیشبرد اهدافتان در یک مجموعه یاری کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد میز اداری مدرن و مبلمان اداری مدرن با کارشناسان تیم محیط گستر در ارتباط باشید.

میز اداری مدرن
میز اداری مدرن
میز اداری مدرن
میز اداری مدرن
میز اداری مدرن
میز اداری مدرن
میز اداری مدرن
میز اداری مدرن
میز اداری مدرن