OK
mohitgostar

میز کار گروهی مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

میز کارگروهی یا همان کال سنتر یکی از ارکان مهم در مبلمان اداری میباشد ,از این جهت که با نزدیک تر شدن کارمندان به یکدیگر تبادل اطلاعات به راحتی وبا سرعت بیشتری انجام میپذیرد.

یک میز کار گروهی مناسب میزی است که انعطاف پذیر باشد تا براحتی بتوان در هر چیدمانی قرار داد و همچنین مرز میان کارکنان بوسیله دیوایدرهای شیشه و یا چوب رعایت شده باشد تا کارمندان مجموعه به راحتی و با سرعت بیشتری به صورت گروهی فعالیت داشته باشند,در کنار مواردی که ذکر شد زیبایی در طراحی و اجرا نیز دارای اهمیت بالقوه ای است.میزی که به صورت (diy)طراحی شده باشد ,قطعات جدا ازهم که براحتی مونتاژ و دمونتاژ شوند,وزن کم که جابجایی را آسان سازد,تنوع در رنگ و ابعاد,اگر در خرید میز کار گروهی به این موارد دقت شود در زمان و هزینه صرفه جویی میشود,با ورود مبلمان مینیمال که ترکیبی از چوب و فلز میباشد انتخاب را برای هر سلیقه ای آسان میکند واین به علت داشتن ویژگیهای منحصر به فردی است که در طراحی و تولید در آن مورد توجه طراحان و مجریان این سبک بوده است,واز آن جهت دارای اهمیت است که حتی یک میز کار گروهی با ابعاد بزرگ را به راحتی میتوان حمل و نصب کرد,پایه های فلزی این سبک که با رنگ استاتیک پوشش داده شده است ,عمر مفید میز را تا سالهای زیادی تضمین میکند ,از این جهت که در برابر ضربه و ساییدگی اجسام بسیارمقاوم میباشد.

ما,در مجموعه خود تمام تلاش خود را میکنیم تا محصولی با کیفیت وبا قیمتی مناسب و ظاهری زیباو در خور محیط مد نظر مشتریان عزیز خود را طراحی و تولید کنیم.

محیط گستر,مبلمان برتر اداری