OK
mohitgostar

مبلمان اداری مناسب دارای چه ویژگی هایی میباشد؟

با گذشت زمان , پیشرفت تکنولوژی و کمرنگ شدن کسب و کار سنتی این روزها تمام فعالیتهای کسب و کار با تاثیر این موضوع رنگ و بوی مدرن تری به خود گرفته است.تجارت الکترونیک و استفاده از فضای مجازی باعث تغییرات زیادی در طراحی و اجرای مبلمان اداری شده است و فعالیت کارمندان در یک محیط متمرکز میشود.

انتخاب مبلمان اداری مناسب باعث کنار زدن موانعی مثل کوچک بودن فضا وبیشتر شدن کارمندان میشود که اولین و مهمترین دغدغه مدیران مجموعه میباشد.

با توجه به توضیحاتی که در مقدمه به آن پرداختیم ,مبلمان اداری با سبک مینیمال (میزهای مدرن پایه فلزی)بهترین انتخاب است.با توجه به تورم در جامعه امروزی کمتر شدن هزینه ها و صرفه جویی در زمان امریست دارای اهمیت ویژه.

این سبک از مبلمان اداری که به صورت DIYطراحی شده است وتمامی قطعات ,مجزا از هم میباشند ,در بسته بندی فلت بک, که این امر باعث کمتر شدن هزینه های جانبی از قبیل حمل و نقل و جابجایی میشود ونیز با انعطاف پذیری در تغییر کاربری دست طراح را برای تغییر دکوراسیون باز نگه میدارد .به طور مثال با قرار دادن تنها یک میز کار گروهی میتوان از تعداد بیشتری کارمند در یک فضای اداری تقریبا کوچک بهره برد.

صندلی مناسب اداری چه ویژگیهایی دارد؟

با توجه به اینکه کارمندان ساعات زیادی را پشت میز سپری میکنند مهمترین قسمتی که باید مد نظر قرار گیرد,انتخاب یک صندلی مطابق با رعایت ارگونومی محیط دارای اهمیت ویژه ای است که باید صندلی متناسب با سمت کارمند انتخاب شود.

(صندلی جلسه,صندلی کارمندی,صندلی مدیریت,صندلی کارشناسی و....) تا کارمند احساس راحتی بیشتری در طی روز داشته باشد که از خستگی ناشی از کار مداوم کاسته شود و این مهم باعث بالاتر رفتن راندمان کاری یک مجموعه میشودکه در پیشبرد اهداف بلند مدت شرکت نقش بسزایی را ایفا میکند.

میز اداری مناسب

یکی دیگر از اجزای مهم تشکیل دهنده مبلمان اداری میز اداری است که درباید در تهیه کردن آن به موارد مهمی از قبیل ابعاد ,جنس و رنگ آن دقت بیشتری داشت که تحت تاثیر شرایط جوی ,میز دفرمه نشود و ظاهر خود را حفظ کند وبا رنگ مناسب که,القا کننده شادی و نشاط بیشتری بین افراد است .و ابعاد مناسب که باعث خستگی ناشی از بد نشستن ودرد در ناحیه ستون فقرات نشود.

یک میز استاندارد ابعادی با ارتفاع 76 سانتی متر در ارتفاع را دارا است.

فایلینگ و کتابخانه مناسب چه ویژگیهایی دارد؟

بایگانی اسناد و مدارک مهم شرکتی نیازمند کتابخانه و کمد مناسب با دسته بندی مشخص شده اسناد است تا در صورت نیاز, با سهولت قابل دسترسی باشد.

در کنار این موارد باید شکل قرار گرفتن آنها در دکوراسیون اداری رعایت شود تا در زیبا تر شدن فضای کار با داشتن هارمونی با دیگر اجزا بیشتر جلوه کند.

در نتیجه میتوان با رعایت اصول ذکر شده, با هزینه ای مناسب بهترین مبلمان اداری را برای دفاتر خود تهیه کنید که هم کارایی مناسبی داشته باشند و هم یک دفتر شیک در خور شخصیت والای خود داشته باشید.